05.02.-09.02.2024 р |
||
Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття |
||
Вправа «Привітання». |
||
Каранфілова Богдана |
2 клас |
Вправа «Дні тижня» Вправа «Розвиток мислення» відповідь промовляємо в голос Вправа-гра Орієнтація в просторі Дидактична вправа Вивчаємо час Дидактична
гра «Чого не стало?» Казко-терапія «Їжачок» Вправа «Чому змінюються пори року» Пальчикова гра « Класики» (розвиток
моторики рук)
|
Руснак Кіра |
3 клас |
Вправа «Дні тижня» Вправа «Розвиток мислення» відповідь промовляємо в голос Вправа –гра Орієнтація в просторі Дидактична вправа Вивчаємо час Вправа «Розвиток мислення» відповідь промовляємо в голос
|
Кобзаренко Наталя |
4 клас
|
Вправа Розвиток пам’яті Дидактична гра Відгадай казку Дидактична гра «Хто великий, хто малий» Дидактична
гра «Чого не стало?» Казко-терапія «Їжачок» Вправа «Назви одним словом» Заняття «Розвиток мовлення, уваги,
пам’яті»
|
Діщенко Софія |
5 клас |
Нейропсихологічна гра «Повтори за картинкою» Вправа «Що таке доба?» Вправа «Розвиток розподілу уваги» Дихальна гімнастика, релаксація
|
Пашнін Андрій |
6-А клас |
Дидактична гра «П’ять відчуттів людини» Дихальна
гімнастика, релаксація Дидактична
гра «Емоції» Дидактична
вправа «Що зайве?» Тренінг «Робота з негативними емоціями» |
Черненко Кристина |
6-Б клас |
Дидактична гра «П’ять відчуттів людини» Конгвітивна вправа «Скажи навпаки» Вправа «Розвиток пам’яті, уваги, мислення, головоломки» Гра-медитація «Я море» Вправа «Світ загадкових емоцій» |
Діщенко Нікіта |
6-Б клас |
Дидактична гра «П’ять відчуттів людини» Конгвітивна вправа «Скажи навпаки» Вправа «Що таке доба?» Вправа «Розвиток розподілу уваги 2» Дихальна гімнастика, релаксація
|
Гапоненко Дмитро |
6-А клас |
Дидактична гра «П’ять відчуттів людини» Конгвітивна вправа «Скажи навпаки» Нейровправи. Вправи для міжпівкульної взаємодії. Вправа «Розвиток розподілу уваги 3» Знайомство з соціумом «Корисні звички»
|
Черненко Ольга |
7-Б клас |
Вправа «Що таке доба?» Вправа «Розвиток розподілу уваги 2» Вправа «Що таке доба?» Вправа –гра Орієнтація в просторі Дидактична вправа Вивчаємо час Нейровправи. Вправи для міжпівкульної взаємодії. Дидактичні ігри «Впізнай за описом», «Пильне око», (розвиток мислення, уваги, пам’яті, слухового
сприйняття)
|
Гапоненко Нікіта |
8 клас |
Тренінг «Робота з негативними емоціями» Знайомство з соціумом «Корисні звички» Нейровправи. Вправи для міжпівкульної взаємодії Склади розповідь, наприклад, «Я радію, коли…», «Я
ображаюся, коли…» (запиши розповідь у зошиті) Вправа для
розвитку пам’яті та уваги ТУТ
|
Рефлексія: · Що сподобалося
сьогодні на занятті? · Що було важким? |
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
КАРАНФІЛОВА БОГДАНА 1. 2. Вдосконалення навичок словотворення зменшувально-пестливих форм іменників, прикметників від іменників. | |
· Привітання. · Організаційний момент. Налаштування. · Вправи для розвитку дрібної моторики.
| Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
· Дихальна гімнастика "Коли я прокидаюся" | |
· Досліджуємо однину і множину іменників. Вправа "Утвори пестливі слова". | Відео. ТУТ. |
· Артикуляційні вправи з Червоною Шапочкою | Відео |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
РУСНАК КІРА 1. Мовленнєва гімнастика: вправи та ігри з удосконалення розуміння звукового, складового, словесного рядів та речення. 2. Диференціація понять «звук» і «буква». Фонематичний аналіз і синтез слів. | |
· Привітання. · Організаційний момент. Налаштування. · Вправи для розвитку дрібної моторики.
| Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
· Дихальна гімнастика "Коли я прокидаюся" | |
· Чистомовка "Голосні звуки" | |
· Відео "Звуки і букви" | Дивись відео ТУТ. |
· Звуко-буквенний аналіз слова. | Відео (практично) ТУТ. |
· Артикуляційні вправи з Червоною Шапочкою | Відео ТУТ. |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
КОБЗАРЕНКО НАТАЛІЯ 1. Прості речення. Складні речення. Поширення і скорочення. 2. Відновлення деформованого тексту. 3. Формування поняття "текст" на основі усвідомлення його основних ознак. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
· Дихальна гімнастика "Коли я прокидаюся" | |
| Відеоурок ТУТ. |
| Відео ТУТ. |
| Практично. |
| Відео |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
ДІЩЕНКО СОФІЯ 1. Поділ слів на склади. 2. Практичне розрізнення складу, слова. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| |
| Практично. |
| |
| Відео |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
ГАПОНЕНКО ДМИТРО 1. Наголос. Поняття про наголошені та ненаголошені склади. 2. Тверді та м’які приголосні. 3. Вживання букв я, ю, є, ї. Пом’якшення звуків у словах перед і, я, ю, є, ь. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ДІЩЕНКО НІКІТА 1. Наголос. Поняття про наголошені та ненаголошені склади. 2. Тверді та м’які приголосні. 3. Вживання букв я, ю, є, ї. Пом’якшення звуків у словах перед і, я, ю, є, ь. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ЧЕРНЕНКО КРИСТИНА 1. Наголос. Поняття про наголошені та ненаголошені склади. 2. Тверді та м’які приголосні. 3. Вживання букв я, ю, є, ї. Пом’якшення звуків у словах перед і, я, ю, є, ь. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ЧЕРНЕНКО ОЛЬГА 1. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми. 2. Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| |
| |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ПАШНІН АНДРІЙ 1. Наголос. Поняття про наголошені та ненаголошені склади. 2. Тверді та м’які приголосні. 3. Вживання букв я, ю, є, ї. Пом’якшення звуків у словах перед і, я, ю, є, ь. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ГАПОНЕНКО НІКІТА 1. Спільнокореневі слова. 2. Розрізнення префікса і прийменника (практично). 3. Вживання апострофа після префіксів роз-, без-, воз-, з-, с-. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| |
| Практично. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
Середа, 31.01.2024 р. |
||
Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття |
||
Привітання: Треба вміння і охоти, Щоб узятись до роботи, До завдань беремось сміло, Є бажання – буде діло |
||
Каранфілова
Богдана |
2
клас |
Дидактична гра ТАК чи Ні Дидактична гра Пізнай по звуку Вправи
для розвитку уваги, пам’яті Плутанина |
Гапоненко
Дмитро |
6-А
клас
|
·
Дидактична гра «Емоції» ·
Дидактична вправа «Що зайве?» ·
Вправа
для зняття стресу Ледачий кіт. |
Руснак
Кіра |
3
клас |
Дидактична гра ТАК чи Ні Дидактична гра Пізнай по звуку Вправи
для розвитку уваги, пам’яті Плутанина |
Гапоненко
Нікіта |
8 клас |
·
Дидактична гра «Емоції» ·
Тренінг «Робота з негативними емоціями» ·
Вправа для зняття
стресу Ледачий кіт. |
Рефлексія: · Що
сподобалося сього дня на занятті? · Що
було важким? |
Вівторок, 30.01.2024
р. Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття |
||
Привітання: Треба вміння і охоти, Щоб узятись до роботи, До завдань беремось сміло, Є бажання – буде діло |
||
Черненко
Кристина |
6-Б клас |
·
Вправа
для зняття стресу Ледачий кіт. ·
Вправа
Логіка та увага ·
Гра
Асоціації (розвиток
мислення, уміння зосереджуватись) · Вправи для розвитку
уваги, пам’яті Плутанина |
Черненко
Ольга |
7-Б
клас
|
·
Дидактична
гар «Скажи навпаки» ·
Вправа «Розвиток мислення» відповідь
промовляємо в голос |
Гапоненко
Дмитро |
6-А
клас |
·
Дидактична гра Пізнай по звуку · Вправи для розвитку уваги, пам’яті Плутанина · Вправа «Напиши розповідь про
свого друга» |
Гапоненко
Нікіта |
8 клас |
·
Дидактична гра «Емоції» ·
Дидактична вправа «Що зайве?» ·
Тренінг «Робота з негативними емоціями» ·
Вправа для зняття
стресу Ледачий кіт. |
Рефлексія: · Що
сподобалося сього дня на занятті? · Що
було важким? |
Понеділок, 29.01.2024 р. |
||
Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття |
||
Вправа «Привітання». |
||
Кобзаренко Наталя |
4 клас |
·
Вправа
Розвиток пам’яті ·
Дидактична
гра Відгадай казку
|
Пашнін Андрій |
6-А клас |
·
Вправа «Розвиток
мислення» відповідь промовляємо в голос |
Руснак Кіра |
3 клас |
·
Вправа «Розвиток
мислення» відповідь промовляємо в голос |
Каранфілова Богдана |
2 клас |
·
Вправа «Розвиток
мислення» відповідь промовляємо в голос |
Рефлексія: · Що сподобалося
сього дня на занятті? · Що було важким? |
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
КАРАНФІЛОВА БОГДАНА 1. Уточнення артикуляції звуку з опорою на зорове, слухове, тактильне сприймання, кінестетичне відчуття, формування артикуляційного та слухового (сенсорного та перцептивного) образу ізольованої вимови звуків. 2. Введення поставлених звуків і первинна автоматизація навичок вимови в складах різної структури. | |
· Привітання. · Організаційний момент. Налаштування. · Вправи для розвитку дрібної моторики.
| Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
· Дихальна гімнастика "Коли я прокидаюся" | |
· Практичні вправи з автоматизації звуковимови. | Практично. |
· Артикуляційні вправи з Червоною Шапочкою | Відео |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
РУСНАК КІРА 1. Ненаголошена голосна в корені. 2. Логопедична гімнастика: вправи для налаштування енергетичної системи дихальних органів. | |
· Привітання. · Організаційний момент. Налаштування. · Вправи для розвитку дрібної моторики.
| Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
· Дихальна гімнастика "Коли я прокидаюся" | |
· Чистомовка "Голосні звуки" | |
· Відео "Тверді та м'які приголосні" | Дивись відео ТУТ. |
· Позначення м'якості приголосних. | Пам'ятка ТУТ. |
· Артикуляційні вправи з Червоною Шапочкою | Відео ТУТ. |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
КОБЗАРЕНКО НАТАЛІЯ 1. Складання речень зі словосполучень. 2. Узгодження слів за числом. Узгодження слів за родом. 3. Розбір словосполучень. Складання речень за картинками. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
· Дихальна гімнастика "Коли я прокидаюся" | |
| Відеоурок ТУТ. |
| Відео ТУТ. |
| Дивись ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
ДІЩЕНКО СОФІЯ 1. Мова як засіб спілкування між людьми. 2. Поняття про українську мову. 3. Слово. Практичне ознайомлення зі словом. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| Практично. |
| Відповіді на запитання, переказ прочитаного. |
| Практично. |
| Відео |
На занятті я навчилася… Чим воно було цікавим для тебе? |
ГАПОНЕНКО ДМИТРО 1. Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення. 2-3. Поняття про склад. Поділ слів на склади. Перенос слів із рядка в рядок. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| Обговорення. |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ДІЩЕНКО НІКІТА 1. Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення. 2-3. Поняття про склад. Поділ слів на склади. Перенос слів із рядка в рядок. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| Обговорення. |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ЧЕРНЕНКО КРИСТИНА 1. Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення. 2-3. Поняття про склад. Поділ слів на склади. Перенос слів із рядка в рядок. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| Обговорення. |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ПАШНІН АНДРІЙ 1. Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення. 2-3. Поняття про склад. Поділ слів на склади. Перенос слів із рядка в рядок. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| Обговорення. |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ЧЕРНЕНКО ОЛЬГА 1. Вимова наголошених і ненаголошених голосних. 2-3. Слово. Лексичне значення слова. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| Обговорення. |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
ГАПОНЕНКО НІКІТА 1. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми (практично). 2-3. Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. | |
• Привітання. • Організаційний момент. Налаштування. • Вправи для розвитку дрібної моторики. | Відео дивись та повторюй разом зі мною ТУТ. |
| |
| Обговорення. |
| Пам'ятка ТУТ. Відео ТУТ. |
| Відео |
На занятті я навчився… Чим воно було цікавим для тебе? |
Немає коментарів:
Дописати коментар